Tre år!

Nu har jag varit fru i tre hela år!! Fantastiskt va tiden går fort. :)
Vår årsdag var i onsdags, 2:a Oktober. Kl 13:00 koreansk tid. heh... vi firade med att åka till kinarestaurangen Pearl Palace i bollnäs å åt förrätt, huvudrätt å efterrätt där. Sen gick vi på stan å besökte några affärer. Bl.a lindex, där jag köpte 3 strumbyxor till mig och betalade för två, sen smyckesaffären. Där köpte jag ett fint läderarmband med silver detaljer till karln min i årspresent å ett halsband i silver med en blå strassgiraff till Shinbi för att hon finns och är världens sötaste. Sen gick vi på nya leksaksaffären innan vi åkte hem. Där köpte jag ett pussel till Jesper med actionhjältar. :)
Vi gjorde inget speciellt egentligen för att fira. Men jag känner mig helnöjd ändå. Behövs inte mycket mer. Känns ju hellyx att bara kunna ha en dag borta i lugn å ro utan barn. Det mäter ju sig nästan lika som om man vart på spa. hehe..
Min mamma var det som var barnvakt. Hon hämtade på dagis kl två, sen kom vi å hämtade Shinbi hos henne runt 18.00 har jag för mig. :)
Tack så mycket mamma, och Jeppe, som ställde upp å passa.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Cilla

Att vänta en glädje är också en glädje.

RSS 2.0