Lindbergs

Detta köpte jag på Lindbergs igår. :)






Sammanlagt 740kr. De e bra pris de! Tycker jag iaf.. overallen hade kostat 1000kr tidigare, å nu bara 495 eller vad det var. :)
Var där med karln min å Emma H. Tösabiten var med hon å såklart. ;) hon gick runt å plockade med vinterkläder som låg inplastat å visade för oss vilka fina färger allt var.
Efter lindberg så åkte J.B hem med Shinbi å jag å Emma gick till Linneas. Där fyndade jag ett par blommiga byxor å en halsduk till mig själv. Totalt 60kr!!!!!! :) Så 800 spänn rök på under två timmar. Så nu blir de inge mer shopping förns nästa löning. :/ fast jag behöver ju en åkpåse också.. men kan nog vänta en månad till innan jag måste köpa en. Bör ju räcka med filt å fårpäls fram till mitten av november iaf tycker jag. ^^
Har jag berättat att vi har nytt köksbord!? Ett jätte fint ovalt bord. Typ mörkbrunt. Familjen Linden köpte nytt så vi fick deras gamla. :) plus en jätte fin vaxduk. Vit med blommpr på. Har aldrig haft en vaxduk förr, så det är väll på tiden att jag har en sådan i mina ägor kanske..?

Imorn ska J.B till bergvik å köra halkbanan. Han ska vara där kl 8.00, så ikväll läre vi lägga oss tidigt. Jag å dotra våran blir med åå.. vi åker runt halv sju skulle jag tro. :) Ska bli intressant att se honom köra.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Cilla

Att vänta en glädje är också en glädje.

RSS 2.0