Såg nyss en film

filmen hette "Vi", och var inte alls särskillt bra. Har väntat på den i flera månader för att jag hat hört att den ska va så himla bra.... men ack, den var knappt sevärd.
En svensk film med Skarsgårds son som en av huvudrollerna. Å jag tror jag blivit ärrad för livet! Hade jag vetat att man skulle behöva se hans penis i varannan scen så hade jag nog inte varit så intresserad av att se den filmen. Blev nästan pinsamt att titta trotts att jag tittade ensam.
Denna film var lite för seg för mig, men dög ändå som en tidsdödare.
Men alla som gillar att se nakenscener och psykisk kvinnomissandel kommer nog anse att denna film är mycket sevärd.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Cilla

Att vänta en glädje är också en glädje.

RSS 2.0