Bruten fot

mor min bröt foten idag. Hon ramlade i trappen och satte sig på foten på någe vis så att en ledkula i fotleden bröts.
Nu ska hon ha gips i sex veckor. Och inatt sover hon hos mig för hon kunde inte ta sig upp för kullen till huset. Hon får nämligen inte stödja sig på den trasiga foten på 24 timmar pga av att det tar tid för gipset att torka helt. :/
Å bara för att mor sover här så fick jag halva familjen på köpet. hehe. Så nu har vi fullt hus här hemma.
Jeppe och Crille sover på en madrass på golvet i v-rummet å mor och Sannah sover på soffan. Jag å Shinbi sover i min säng. :)

Shinbi har febran, så hon e lite känslig o vaknar stup i kvarten. Därför hon får sova inne med mig. Bara för att jag e så lat att jag inte orkar gå till hennes rum varje gång hon vaknar. hehe.




Sanne ser mors gipsade fot ut. ;)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Cilla

Att vänta en glädje är också en glädje.

RSS 2.0