Intensivkurs.

Nästa intensivkurs är i augusti.. så jag har nästan 3 månader på mig att övningsköra och spara pengar innan dess. :)
Tiden går fort om det är fint väder. Så man får hoppas på mycket solsken och fartfyllda dagar. ^^
Å vad jag längtar till eget körkort. Särskilt sådanna dagar som jag vill iväg någonstans å karln inte vill. Som idag tex.... jag hade så gärna velat åkt till Bollnås för att köpa en Morsdag present till mor min, men ack.. inte kunde han hoppa över en fotbollsmatch ee!!
Plus att jag behöver laga ett trasigt halsband också, men Guldfynd e stängt imorgon, så de e ingen ide att åka då! Tröööök..!
Men men, så kan det vara. Får åka dit nästa helg ist då. Om det inte blir att vi åker tilm Sthlm då då. Karln min vill så gärna dit. Trööööööök..
Men men, vad gör man inte för husfridens skull? ;p

Nä, nu ska jag lägga mig snart.
Huuuuuj


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Cilla

Att vänta en glädje är också en glädje.

RSS 2.0