Tomorrow is D-day! ^-------^

Imorgon är det dagen som jag är beräknad att föda! ♡ 😄 
Men idag har det varit cool - lugnt där inne och han verkar inte alls vilja ut. 😒 
Har nästan inte haft nå värkar alls.
Faaasst mycket kan ju hända på några timmar. Så med lite tur så kanske det startar igång under natten eller dagen imorgon. ^^
Jag hoppas iaf att jag slipper gå över tiden mer än ett dygn eller två. Vill så gärna få detta överstökat så att jag slipper gruva mig mer. Å ska bli så skönt för ryggen att bli av med några kilon. 😁😆

Iaf så var jag till MVC i tisdags. Å fick då veta att bebisen kommer förmodligen inte väga mer än 3.5 kg! *(Tack å lov)* Å alla värden såg bra ut å hon trodde att jag skulle föda inom snar framtid, eller iaf inte gå över många dagar. ♡ ^------^
Jag hoppas hon har rätt!

Jaaaa. Å idag så kom Cathy och mina två söta småsystrar på besök också. Det var verkligen uppskattat av Shinbi som känner sig ängslig nu när det är Påsklov. Hon är nämligen ganska beroende av lekkamrater. ^^
Jag å Cathy passade på att åka till Lindbergs rean också, å lämnade barnen med maken min.
Jag köpte ett par galonvantar till Shinpan och ett par ytte pytte små tygvantar till bebisen. ♡ 
Kan ju vara bra med ett par vantar om man ska på vagnpromenader och ifall jag ska bära den lille i bärselen nu innan riktiga sommarn kommer.
Å Shinbi som älskar att kladda med vatten kommer ha stor användning av sina galonvantar. :) ♡ 

Nu ska jag försöka sova.

Natti


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Cilla

Att vänta en glädje är också en glädje.

RSS 2.0