Solen skiner på höns å kaniner!

Denna helg har det varit toppen väder, och det verker som att det blir hyfsat hela veckan! :D jag ÄLSKAR solen..!

Nu sitter jag på bussen igen, mot jobbet. Trött som stryk trotts att jag sovit sex timmar. Det är en timme mer än vanligt!
För er som undrar så jobbar jag på NonStop i alfta, som assistent i svenska språket och kultur för asylsökande och nysvenskar. ^^ Jag trivs bra. Är kul att få lära känna olika folkslag och kulturer. Å mina arbetskamrater är toppen! :)

å Idag ska Jocke min bror påbörja sin intensivkurs. Å i juni har han körkortet ifall han klarar det så att säga! Så orättvist att han förmodligen får körkort före mig, men samtidigt ack så kul. :D

Funderar faktiskt på att ta körkort jag med. Nästa månad isf. Bror min skulle kolla upp idag vilket datum nästa intensivkurs börjar. Så då kanske jag har körkort i juli då. haha!!
Tänk va skönt om jag hade korkort å en egen liten bil. Jag skulle kunna åka till farmor å farfar när som helst. Å kanske kika förbi ibland en snabbis efter jobbet å så. Då skulle de bli glada! :)
Å jag skulle kunna åka på shoppingrundor ENSAM! haha.. utan karl som stressar på. ;)
Wihoo!

Nu e bussen snart framme. Å dags att äta lite frulle när man kommit fram till jobbet. ;p

Huuuuuuj


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Cilla

Att vänta en glädje är också en glädje.

RSS 2.0