Dag 32

Nu har jag varit i korea i 32 dagar.. Och det ar 32 dagar kvar tills jag aker hem...
Snyft, jag trivs verkligen har, jag vill inte hem..
Men jag saknar familjen, vannerna a mina katter Tjocken & JumYum. ^^

Jaja, iaf sa blev vara frisyrer riktigt bra. Ja har nu rakt ganska kort har.. Har snelugg.. Och uppklippt. Jag ma saga att jag fick da mig en chock i morse nar  jag sag mig i spegeln som hanger i badrummet. Men men, om nagra dagar ar jag nog van. ^^
Jong Beum har en kort frisyr han ocksa. Fast mycke kortare an mig. Hehe.... Han har cirka 5 cm uppe pa huvudet, sen kanske 3-4 cm pa sidorna. Han ser helt okay ut i den frisyren. Lite ovant men ack lika sot.

I onsdags sa pratade jag och Mi Hee om att vi vill klippa oss, och byta frisyr totalt. Jag tyckte det lat sa spannande sa jag lara gora det. Men Mi Hee har inte gjort det annu, fast det drojer nog inte lange tills hon sitter i frisor stolen nu nar bade jag och Bum Bum har klippt oss. Hihi ^^ Jag ska pusha pa na.

Iaf sa har jag ingen bild annu pa hur vi ser ut... Men ska fixa det sa fort som mojligt.

Huuj


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Cilla

Att vänta en glädje är också en glädje.

RSS 2.0