7 dagar kvar..

Det är 7 dagar kvar... Å jag får bara mer och mer panik..! Men det går nog över när jag väl sitter på planet. Då finns det ju ingen återvändo. ^^

Iaf så har jag packat lite... men det blev alldelis för mycket så jag måste rensa väskan en gång... Bara för att jag ska vara borta i två månader så behöver jag ju inte ha med mig kläder för två månader.. Även i Korea finns det ju tvättmaskin. ^^

Hus å sånt är fixat där nere nu.. Nu väntar dom bara på mig, Cilla... den bleka flickan från fjärran land. Hehe..
Jag kommer säkert få det jätte trevligt där nere.. Å pluggar jag riktigt hårt så kommer jag nog kunna lära mig mycket av språket å så.. Är ju lättare att lära sig ett språk om man lever bland människor som har det som modersmål. ^^

Nu ska jag rensa väskan en gång å se om den blir lite lättare. Hihi

Huuuj


Kommentarer
Bitte

Panik får jag bara jag tänker flyyyga :O

Härligt,ett annorlunda resmål.Semesterresa?Verkar som du ska stanna ett bra tag,eller?

2008-07-13 @ 23:14:23
URL: http://www.metrobloggen.se/leva


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Cilla

Att vänta en glädje är också en glädje.

RSS 2.0