22 Dagar Kvar!!!

Wohhoooo! Jag satte mig nyss å räknade hur många dagar som var kvar tills jag ska åka.. Å till min förvåning så var det bara 22 dagar kvar... det är otroligt vad fort dagarna går...! Jag fattar fortfarande inte att jag verkligen ska åka iväg! Helt sjukt..!
Och ensam också... Bara jag och världen,,,, haha... Va skönt... Fast helt helt själv blir jag ju inte eftersom jag ska bo hos en familj.. Men jag blir åtminstone ensam svensk.. Hoho, jag får ont i magen när jag tänker på det.. Hur ska det då vara dagen jag sitter på planet?? O_O
Jag är sååååå GLAD av bara tanken på att kliva ur planet efter 13-14 timmar i ett nytt land, med nya människor och nya saker att uptäcka..! Shit va spännande!! Vilket äventyr! ^-^

Idag ska jag iaf till min världens-bästaste-vackraste-systeryster i S-hamn.. Var länge sedan vi sågs nu så det ska bli jätte roligt.. Hoppas hon har laddat med massa kaffe å fikabröd! KAKA,KAKA!!!!! Farmor å farfar ska också dit så jag hakar på dom ist för att ta bussen = Gratis skjuts, hehe.. Avgång kl 14:00, ankomst 15:00.. Fröken C, here I come! ^^


världens-bästaste-vackraste-systeryster fröken C


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Cilla

Att vänta en glädje är också en glädje.

RSS 2.0