Länge sedan sist nu

Ojoj.. Nu var det fem dagar sedan jag bloggade sist.

Det har inte hänt så jätte mycket dessa dagar förutom att jag slog käken i en sänggavel igår så jag har världens blåmärke idag.
Fråga mig inte hur det gick till.. Jag hann själv inte med.. Poff sa det bara, sen låg jag där på golvet. T.T
Något pinsamt var det idag på skolan när alla stirrade på mig som om jag hade blivit misshandlad, å ännu värre var det när jag skulle förklara vad som hänt...
- "Näää, jag slog mig på en sänggavel...hehe" Hur dumt låter inte det...???
 Å sen när man ska försöka förklara ännu mer.. -"Ja, men asså...jag ramlade...vet inte vad som hände riktigt.."

En annan sak som hänt är att min kamera har gått sönder...
En klantig vän till mig tappade den i golvet!!!!! T.T
Å inte finns det nå garanti heller så det är väl bara att köpa en ny.. SUCK!

Men en bra sak är att jag har pluggat sjukt jäkla bra idag på skolan!! Jag har gjort två och ett halvt kapitel i matte boken, så nu är det inte länge kvar tills jag gjort ut hela! Yaaay! ^^

Jaja...det var väl det det..... Skriver kanske mer sen...


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Cilla

Att vänta en glädje är också en glädje.

RSS 2.0