Idag

Idag så har jag städat min lägenhet... Känns såååå skönt att ha det rent och fint igen. ^^
Å så fick jag besök ikväll.. Det var Sandra och Kevin som kom på lite kaffe. Det var faktiskt jätte kul att få se dem. Var ett tag sedan sist. De pallrade sig hemöver för ungefär 10 minuter sedan, så de var här ett tag...iaf två timmar skulle jag tro. :)
Å nu sitter jag här å bloggar... Ska väl snart gå till Foffen och Magnus tror jag, å drick lite mer kaffe.... Hehe..... Eller om jag kanske ska fråga Foff om hon har lust att följa med mig på ICA???? Jag ska ha Sanna i helgen så jag borde ju handla in lite mat så att det finns. Tänk va fort tiden går, jag trodde inte att det redan gått två veckor sen jag hade henne här sist!? O.O Jag har henne här varannan helg, å det är faktiskt jätte kul.. Vi brukar för det mesta titta på film och äta god mat. Å helgerna jag har henne får jag vara ledig från jobbet,,,,,sååå sköööönt..! ^^


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Cilla

Att vänta en glädje är också en glädje.

RSS 2.0