En ny dag

Goood morgon världen!! ^^
Idag är det en ny snöande härlig dag... Det snöar som sjutton å hela området där jag bor har ett tjockt vitt täcke över sig. Ser så mysigt ut.
Klockan 14.00 ska jag på middag hos farmor och farfar... Sen ikväll så ska jag till Emma på tjejkväll. ^^

Igår så gjorde jag våfflor som jag och min kära syster Sanna åt.. Sen gjorde jag sockerkaks smet till efterrätt.. hehe... Gott siddu, men Sanna fick ont i magen. Efter det så började vi kolla på film (Miss Gold Digger). :)
Efter att nästan halva filmen gått så ringde min vän Foffen och frågade mig om jag hade lust att gå ut å gå en vända. Jag sa ja visst å så gick ja ut för att möta henne. Efter vi hade gått runt ett tag på byn så gick vi hem till henne å drack kaffe. Sen satte vi oss ute på altanen och pratade i över en timma.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Cilla

Att vänta en glädje är också en glädje.

RSS 2.0