Bärstavägen 7

Idag så skrev jag på ett hyreskontrakt på en lägenhet på området "Joners".. Den första September är den inflyttningsklar. Tänk vad jag längtar!!!! ^^
Den 3e September kommer min man hit till Sverige, så jag hoppas jag hinner bli hyfsat klar till dess. Sen det som e kvar får han givetvis hjälpa till med... Viktigast är att det finns lite möbler tills han kommer. :)
Lägenheten är verkligen jätte fin.. Den har två rum å kök på 64 kvadratmeter å balkong med härlig utsikt mot slalombacken å gårdtjärnsberget. ^^ Stor rymlig toalett där jag kan få plats med en tvättmaskin framöver, å det fanns BADKAR också!!! XD
Det försa jag ska göra när jag flyttat in är att ta mig ett varmt bad... Jag saknar verkligen det så otroligt mycket! Speciellt nu när jag e så himlans tung å fötterna å benen värker dygnen runt.
Måste börja ragga tag på lite möbler också... Har 19 dagar på mig till inflyttning, så jag hinner nog få ihop lite iaf. Jag vet att Ulf å Monica hade lite möbler de ville bli av med å familjen Lindén hade en soffa å ett köksbord jag kunde få låna tillfälligt.. å mor min har en TV jag kan låna. Sen så skulle jag få låna lite babysaker av min storsyrr Carro. ^^ Å farmor å farfar har givit mig en gästsäng som man kan vika ihop till ett litet bord, hur gulligt som helst!
Det löser sig nog med allt i slutändan. :D


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Cilla

Att vänta en glädje är också en glädje.

RSS 2.0