Snart flyttar jag

Det är bara 4 dagar kvar tills jag flyttar till egen lägenhet! Det ska bli så skönt. ^^
Å imorgon så är förhoppningsvis min nya säng från Jysk redo för leverans så att jag kan hämta den. Det är rea där just nu så sängen kostade bara 1500kr! Hur bra pris som helst å bäddmadrass ingår i priset. Behöver bara köpa till ben, men det går på max 200kr så det har jag råd med. :D
Å så måste jag köpa täcken å kuddar å sängkläder också, men det är rea på det med så det blir nog inte så väldans dyrt.
Sen så får jag förhoppningsvis pengar denna vecka så att jag kan köpa mer hemma grejer så jag blir klar lagom till maken kommer.
Soffa å en vagga till bäisen kommer jag förhoppningsvis kunna hämta hos systeryster i Söderhamn denna vecka också. ^^
Allt verkar ordna sig. Känns otroligt skönt å lugnande.
Nu är det bara att hoppas på att bäisen håller sig inne hela veckan så inte min man missar förlossningen å så att jag hinner flytta klart.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Cilla

Att vänta en glädje är också en glädje.

RSS 2.0