2 dagar kvar! ^____^

Jag kan ju borja med att saga att nu ar det bara tva dagar kvar till nasta ultraljud bara for att jag ar sa taggad infor det! :)

Vad mer kan jag saga?? Jooo, jag ar sa GLAD att Foffen ANTLIGEN har uppdaterat sin blogg! :D
Jag hoppas att hon fortsatter uppdatera den nu sa att jag har nagot att lasa om dagarna nar jag har trakigt. :)

Vad ska jag gora idag tro? Vika tvatt, diska och dammsuga ska jag gora iaf.. Och sa ska jag ta en timmes eftermiddagslur idag har jag bestamt... Mer an sa vet jag inte. Ibland ar det trakigt att vara hemafru.. Finns inte mycket att gora... Jag kommer bli tjock av att bara ga hemma! Fast nu sa kommer jag ju bli tjock hur jag an gor! HAHAHA..... Mor min sa att denna manad sa kommer magen borja vaxa ganska fort, hoppas jag inte far bristningar bara. :)

Aja, nu ska jag kolla mailen, sen ska jag vila en timma.

Huuj


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Cilla

Att vänta en glädje är också en glädje.

RSS 2.0