Testet..

Tjolahopp...

Nu e vi hemma igen. Å jag har gjort ett gravtest. Men vet inte om det e positivt eller ej.. heh.. Det är ett jätte jätte jätte svagt streck, så det kan ju ha varit där innan jag kissade på stickan. Det e så svagt att det knappt syns. Går bara att se om man VERKLIGEN fokuserar. :D
Om inte mensen har startat 1:a september, så ska jag kolla igen då. Då borde det iaf ge ett tydligt resultat tycker jag. ^^

Vi hade det bra hos sväron. En kväll gick vi på bio bara jag å KeiKim. Sväron tog hand om Shinbi (Isabel). Vi såg filmen Total Recal. Den var faktiskt rätt så bra. :D
Sen var vi ut till en afrikansk i tisdags marknad och där köpte vi en huvud-skulptur till sväron. De gillade inte den så mycket men tackade ändå. hehe... Dagen efter köpte svärmor en rund smyckesask till mig från samma marknad. Kan lägga ut bild på den imorgon.
Igår, i onsdags, då var vi till Keis Mormor och hälsade på. Vi tog lite bilder där också. De läggs också ut imorgon. ^^
Mesta tiden så var vi hemma och vilade och busade med dotra våran. Å så lagade svärmor god mat varje dag. Rena lyxet. hehe. 

Nu ska jag titta lite på tv med de mina en timma, sen är det läggdags för lilla tösabiten. :=)


Kommentarer
Marie

Va spännande! Tänk om de blir en till liten bebis ^.- va hoppas du på? Lr önskar lr.va ja ska säga :)

Svar: Mjo... Skulle det bli en till så hoppas jag väll mest på en pojke, så slipper jag producera flera sen. hehe.... Vill gärna uppleva att uppfostra båda könen. :d
Cilla

2012-08-23 @ 13:07:57


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Cilla

Att vänta en glädje är också en glädje.

RSS 2.0