5 dagar har gått

Nu har vi varit i Korea i hela 5 dagar. Va fort tiden går. ^^

Resan gick bättre än vad jag trodde. Första flyget på två timmar gick jätte bra. Hon var glad hela resan. :D
Andra resan på 11 timmar gick inte alls lika bra, men ändå bättre än jag trott. Hon gnällde typ hela tiden å vägrade ligga i sin korg hon fick upphängd på väggen. Mot kvällen grät hon så mycket så att vi blev förflyttade till bakre delen av planet för att störa mindre. XD
Men bortsätt från det så gick allt bra.....

Första mötet med far sin gick också bra. Hon gillade honom direkt. ^__^ Hon kanske förstod att det var hennes pappa?
J.B har skött sig jätte bra han med. Första kvällen sov dom ensamma tillsammans i sängen. Å han har bytt blöja å tagit på pjamas, å hjälper mig att trösta på kvällarna när hon gråter. :=)
Lite drygt är att hon fortfarande kör med svensk tid, vilket gör det ganska jobbigt för mig då hon är uppe hela nätterna. Så idag har vi mission "don't-sleep-in-all-day". Måste försöka vända om dygnen för lilla Fisrumpan. Jag ska tvinga henne att inte sova heeela dagen. Hehe.. Kommer nog bli drygt och gråtit mot kvällen, men det är det värt. :=)


Kommentarer
Emma. L

hoppas att du lyckas

2012-03-08 @ 10:11:43
Mirjam skeppstedt

Ja hoppas verkligen du lyckas med det!

va skönt att höra att allt gått bra för er också.

Jag saknar er redan! kram :)

2012-03-08 @ 13:31:42


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Cilla

Att vänta en glädje är också en glädje.

RSS 2.0