A gift from J.B <3

Idag, klockan 12.00 när jag stod i duschen så plingade det på dörren.
Vem kan det vara undrade jag å ropade: "Nugu-se-yo?" ("vem är det" på koreanska)
Han svarade att det var posten.
Jag sa åt honom att vänta lite å skyndade att klä mig å tog en handduk på håret.
När jag öppnade dörren stod där en man med en stor fruktkorg!!
Han frågade om det var här Kim JongBeum bor, "Ja" sa jag å då kom han in och ställde korgen på köksgolvet. Jag tackade så mycket, sedan gick han....

En fruktkorg, med frukt och blommor! Mitt livs första! ^____^
Jag läste på bandet som var knutet på korgen, där stod det att den var från KCC och sedan "Thanks to Cecilia. Shinbi Kim". Jag anade att det var från min kära make så jag ringde honom å frågade. 
Å det var det!! Tänk va gulligt.. År av klagande att han är oromantisk har äntligen gett resultat. HAha..

Söta lilla Isafisa tyckte också om den, den var ju faktiskt till oss båda. ^^


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Cilla

Att vänta en glädje är också en glädje.

RSS 2.0