Ensamma hemma

J.B jobbar helg och kommer inte hem förns imorgon kväll.... = tråååkigt!
Är extremt sugen på något gott, men vi har inget smaskens hemma förutom en påse lökchips som jag inte vill äta upp för då känns det orättvist mot J.B om inte han fått ätit dem också..... Jag skulle ju kunna äta halva påsen, men då kommer jag tycka det är jobbigt sen när han äter sin del å jag inte får smaka.. Hehe... Taskigt läge!
Finns även en låda med potatispinnar.. men det är hans, så dom kan jag ju inte äta. :C
Kanske kan ta den sista apelsinen vi har?? Vi har en annanas också, men jag äter inte annanas, så då kan ju jag ta apelsinen ist ju. :D Jaa, så får det bli.. Å så kanske det är okej om jag äter lite fler vindruvor också fast jag redan ätit några idag, en annanas är ju ganska mycket större än en apelsin. ;p
Fast jag hade ju hellre velat äta något onyttigt förståss, nu när man har chansen att svulla utan att skämmas. Haha! Men men, har man inget svull så har man inget. Det får bli frukt ist. ^____^*


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Cilla

Att vänta en glädje är också en glädje.

RSS 2.0