Förvånad

Idag när jag lagade grönsakssoppa så lät jag Isabel ligga i vår säng i sovrummet. Jag hörde att hon låg å småpratade med sig själv å verkade ha det bra.
När jag lagat klart soppan å kom in för att titta till henne så hade hon klätt av sig nästan helt! O.O Snacka om att jag blev förvånad..! Hehe..

Å inte nog med det. När hon ändå hade klätt av sig så passade jag på att byta blöja också, sen gick jag in i vadagsrummet för att hämta nya kläder åt henne (hon hade dreglat så mycket på tröjan hon redan bar). Å då när jag kom tillbaka in i sovrummet, ja då satt hon på golvet!!!! Vaddå förvånad igen!!?? HAha.. Tur bara att vår säng inte är högt upp, då hade hon nog gjort sig illa.

Nä, nu måste jag värma på soppan innan maken kommer. :D



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Cilla

Att vänta en glädje är också en glädje.

RSS 2.0