Kan inte sova utan mamma

Isabel har fått för sig att det inte går att somna utan mig. Det spelar ingen roll hur trött hon är så kan hon inte somna om inte jag ligger brevid henne i sängen.
Hon var aldrig så hemma i Sverige. Kanske känner hon sig lite mer otrygg här med alla förändringar å allt?
Å hon har börjat bli avundsjuk också. Så fort pappa hennes ger mig en kram så börjar hon gråta. Hehe.. Som om att skulle ta mig ifrån henne. Men att bli buren av honom går bra, så länge han inte rör mig. Hon är lite som en vakthund, fast vaktbebis. INGEN får röra mamma!! 
Jag hoppas att hennes mammighet kommer hålla sig till att jag behövs för att kunna somna, å inte utvecklas till att det bara är mamma, mamma, mamma till allt.



Kommentarer
Emma. L

låter lite jobbigt om hon skulle bli så

2012-03-12 @ 09:40:43


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Cilla

Att vänta en glädje är också en glädje.

RSS 2.0