Utveckling

Lilla Isabel har börjat försöka kommunicera! :D
Så fort man tittar på henne så "pratar" hon. Å hon babblar med leksakerna när hon leker också. Just nu så ligger hon på mage å "pratar" med täcket i min säng, å attakerar det lite då och då med ansiktet.
Och från och med igår så har hon börjat rulla runt från rygg till mage å mage till rygg åt båda hållen. Så nu gör hon det så fort man lägger ner henne.
Å så sög hon på sin egen fot för första gången igår också... Tidigare höll hon bara i dem som om hon var ute å åkte HD när hon låg på golvet.
Hennes första tänder är väldigt nära att titta fram också. Man ser att det börjar spricka upp lite där nere i mitten. Tidigare så såg man bara lite vitt å kände att det var hårt där.
Å en till sak har hon börjat med också, fast det har pågått en vecka kanske... Hon rör sig runt i en cirkel när hon ligger på mage. Typ ålar sig runt, eller hur man nu kan säga..?
Jaaa, igår bytte vi till storleken större nappar också. :) Så nu använder hon storlek från 6 månader. Det är ju bara 9 dagar kvar tills hon är sex månader, så det borde vara okej. De mindre napparna försöker hon äta upp hela tiden å jag e rädd att hon ska få dem i halsen.. hehe... Lite nojjig kanske, men det kan ju kanske hända???
Jadu, allt detta har hänt nu sen jag åkte hit till Korea. Hon utvecklas så himla fort nu tycker jag. Jag börjar faktiskt sakna den pluttiga lilla skrutten hon var de första tre månaderna.
Å hon e så go å glad. Fast väldigt högljudd, gråtig å gnällig också... Men när hon ler så gör hon att man glömmer bort allt det jobbiga med att vara förälder. ^^


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Cilla

Att vänta en glädje är också en glädje.

RSS 2.0