Nu packas datorn...

Efter detta inlägg kommer jag packa ned datorn i ryggan.. Nästa inlägg kommer skrivas ifrån Sverige! ^^

Jag tror att allt är packat.... är bara strumpor till Isafisa som jag glömt. (kom på det nu)
Hoppas verkligen att inte väskorna kommer vara för tunga. Det är SKIT DYRT att betala för extra kilon på flygplatsen här!
Ska väga väskorna imorgon hos svärsyster när vi kommit dit. Hon har en våg. Det har inte vi.

Maken min kommer hem kring åtta ikväll skulle jag tro. Han håller på att ändra företagets budget, så därför blir han lite sen. I vanliga fall kommer han hem kl sju. :)
När han har kommit hem så ska vi åka till e-mart å handla lite ätbart till dotra våran inför resan och sen så ska jag bjuda på middag någonstans ute på restaurang. Än har vi inte bestämt vad vi vill äta. ^^ 

Imorgon så ska vi åka hem till svärsyster efter att vi vaknat och ätit frukost. Vi har inte sagt någon tid, så vi tar dagen som den kommer, i lugn å ro. 
Imorgon kväll ska vi nog äta ute med svärsyster m. familj om deras dotter inte är allt för förkyld. Är lilla Seung-Ah fortfarande febrig så äter vi något där hemma ist tror jag.


Å dagen efter imorgon så reser vi... klockan 12.50 (koreansk tid) lyfter planet har jag för mig.... Å landar 19.00 samma dag (svensk tid).

För säkerhetsskull ifall något skulle hända och planet skulle krascha så vill jag bara tala om till alla mina nära och kära att jag älskar er och är tacksam att ha haft er i mitt liv.

Over and out!

Vänner och familj - vi ses snart..! <3


Kommentarer
Emma

Hoppas fygresan går bra för er :) stor kram!

2012-10-04 @ 17:34:18
URL: http://myinspiration.blogg.se
Emma. L

Ses snart

2012-10-04 @ 23:21:38
Annika - drömmen om 11 barn

Behöver du en ny bilbarnstol??
Jag tävlar ut en i min blogg, en Britax!

http://nilssonpettersson.blogg.se/2012/november/tavling-vinn-bilbarnstol-och-extratavling.html#comment

Sen tävlar jag även ut ett presentkort och en åkpåse från Buppa Brand :)

2012-11-11 @ 00:21:02
URL: http://nilssonpettersson.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Cilla

Att vänta en glädje är också en glädje.

RSS 2.0