Fasta!

Jag har lovat mina elever att jag ska prova på hur det känns att fasta. Åh fy katten... jag är säker att jag skulle dö om jag skulle fasta i 60 dagar!
Detta är bara första dagen å jag känner redan att jag kommer hinna svälta ihjäl innan solen gått ner. Hur kan de stå ut i TVÅ månader!??
Men eleverna säger att det är bara jobbigt de första tre-fyra dagarna, sen blir man van å kroppen börjar ställa om sig. Men för mig räcker det med ett dygn, imorgon ska jag ju ha fika häringa hos mäg... Lillebror fyller 22, å då måste jag ju kunna fika å dricka kaffe. :)
 
Idag efter jobbet ska jag til ica å köpa i gredienser till pajdeg, å sen ska jag baka en fett stor svartvinbärspaj.. eller blåbärspaj å bah vräääka i mig när solen gott ner! Haha.. läääängta... *dreggel*


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Cilla

Att vänta en glädje är också en glädje.

RSS 2.0