inte så bra början

Dagen började inte så bra idag. Först så försov jag mig en halvtimme. Trotts att jag somnade elva igår!!
Å bara för försovningen så blev det ingen frukost å ingen hårtvätt. Å till råga på det som glömde jag bort att parfymera mig!!!! *irriterande* Nu kommer jag säkert lukta karl bara för det. :/
Men jag hann iaf fixa iordning Shinbis kläder å sminka mig. Å välja mina egna kläder. :) Det är det som tar tid. Jag vet aldrig vad jag ska ha på mig. För jag vill inte se fjompig ut å inte sluskig heller. Typ stabil å lite stil, men ändå inte riktigt modeenligt. Å de e svårt att få till det. hehe.. Å jag är världens sämsta på att matcha kläder, säger min man iaf. Så därför blir jag ännu mer osäker å det tar mer tid.

men, iaf... när jag var redo att gå ut så hittade inte jag min favoritmössa som jag bestämde igårkväll att jag skulle ha innan jag somnade! Jag kollade hela hatthyllan å alla andra ställen i hallen vi har mössor. Men den var borta!!!! å bara för de så kan jag inte ha mössa idag. Jag skulle ju ha min svarta hemmstickade som jag fått av Elsa! Typiskt.. de som e så kallt ute. :(

Jag känner mig förvirrad.. hela min morgon rutin har varit fel idag.. å min mössa e borta!! Mina mössor är väldigt viktiga för mig å har alltid varit det sen jag var jätte liten. Jag har tom kvar min favvo mössa som jag haft kanske sen jag var 8 eller nåt. Med Tas Mania på.

Men nog om mössor å rutiner. :)
Jag sitter på bussen mot Bollnäs igen. Å tanken på det får mig att glömma det jobbiga hemma.
Yahay, nu ska jag lära mig nåt nytt idag igen. Alla människor borde plugga nåt de tycker om. Det ger en sådan glädje. Å alla "klasskamrater" e så snälla å roliga. Å "lärarna" e också jätte bra. Särskillt den ena som e extra grym! :D Han kan lösa det mesta å är jätte kul att prata med! Den andra e också bra, såklart. :)

å måste ju nämna Linda! Hon är min bästaste vän på skolan. E väldigt glad att jag lärt känna henne. Hon e väldigt rolig, å lite cool. hehe..

Visma here I come!! haha
I'm so happy~


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Cilla

Att vänta en glädje är också en glädje.

RSS 2.0