Saknar gymmet

som rubriken säger så saknar jag gymmet. Har inte gymmat sen jag började plugga. Hinner lixom inte... :/
Kliver upp 6.30. Kommer hem 16.30.. lagar mat, leker med dotra våran å gör hemmasysslor.. kl 20.00 är det läggdags för Shinbi. Hon somnar mellan 20.30-21.30. Å när hon väl somnat så vill man ju ha lite egentid med karln också. Typ se på film eller nåt. Ja, å vipps så e klockan 24.00 å det e dags att sova så att man tar sig upp till nästa dags plugg. Å ibland e ja så himla trött att jag inte orkar stanna uppe längre än till 22.00.
Sen när helgen kommer så blir det inte nå gymmande heller. Då vill jag ha familjetid å hitta på något med Shinbi, eftersom jag bara träffar henne ca 4 timmar per dag under veckorna. Å om jag väljer att gå till gymmet ist för att ha tid med min dotter så känner jag mig som en dålig mamma. :/
Denna helg har jag tänkt på gymmet nästan konstant, men nu har vi haft fullt upp å flytta å fixa i nya lägenheten, så det blev ingen tid över att träna på. Det e nästan så att jag känner hur låren å rumpan växer.. hehe.. Jag tänker aldrig någonsin bli en tjock mamma! Jag har inget emot kraftiga människor. Oftast är det faktiskt snyggare med lite hull. Men det passar absolut inte på mig för allt sätter sig på rumpa å lår. Jag blir liksom en plattbröstad överkropp med stor hängrumpa och fladderlår.
Jag hoppas att jag kommer kunna klämma in iaf ett pass denna vecka. Men det dryga är att jag vet att ett pass i veckan inte gör något alls mer än ger bättre motion. Vill man forma kroppen så bör man träna åtminstone tre gånger i veckan..... men, men, ett pass är ju bättre än inget iaf.

Nu ska jag inte klaga mera. Ser fram emot morgondagens plugg faktiskt. Det e himla kul. :)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Cilla

Att vänta en glädje är också en glädje.

RSS 2.0