Bloggtorka

jao..nu har det gått rätt lång tid sen jag skrev något sist.

Vet inte om jag skrivit något om att jag har börjat övningsköra??
Jag har kört några gånger (kanske tre) nu å kan växla upp och ner mellan ettan å tvåan å så kan jag parkera nästan perfekt varje gång jag parkerar framåt, men back-parkera är AS SVÅRT!!!

Har även börjar gymma på Prime häringa i byn. Det går jätte bra, men önskar att jag hade haft mer tid till det. Är så svårt att få tid nu när tösabiten bara har dagis tre gånger i veckan å karln min har fotboll nästan direkt efter skolan cirka tre gånger i veckan. Så på hans fotbollsdagar så lagar jag mat å vi äter å sen är jag med Shinbi tills hon ska lägga sig å J.B kommer hem vid nio. Å då e jag så trött så att jag orkar inte gymma.

Shinbi är på dagis mellan 9.00 och 14.00. Under den tiden ska jag städa, plugga körkortsteori, gymma, övningsköra å ha en lugn kaffestunde med en vän eller ensam. Det är inte lätt att hinna göra allt det på bara fem timmar, så man får dela upp sakerna på tre dagar.

Nä nu har jag inte tid att skriva mer... fick sms av en kär vän som jag läre läsa. hehe... bloggar på telen siddu.
Huuuuj


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Cilla

Att vänta en glädje är också en glädje.

RSS 2.0