Himla fint väder! :)

å så skönt väder vi haft idag. Vi har spenderat 4 timmar utomhus UTAN att frysa!
Nu är vi hemma igen och har nyss käkat mat. Tösabiten har somnat på soffan, så jag ska låta henne sova en liten stund iaf. Hon sov aldrig middag tidigare idag. :)

å det där med att jag skulle se hela Melodifestivalen i söndags, det la jag på hyllan. Gu så dålig musik det var. Inte ens Shinbi tyckte om det. :/

Nu ska jag rota i skafferiet å se om det finns något gott jag kan passa på att äta innan fislisa vaknar. ;)


å vi hittade årets första Tussilago idag när vi var ute å gick. ^^ Nu e de vår, gott folk! :D








Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Cilla

Att vänta en glädje är också en glädje.

RSS 2.0