Kan inte sova

Nu är det bara 7 dagar kvar till beräknat förlossnings datum. ♡ 
Men än har jag inga symptom på att det börjar bli dags. Förutom att magen sjunkit ganska mycket. 
Förvånar mig inte om denna bebis också kommer i v 41+någonting som storasyrran gjorde.

Trotts att det är påsk så blire ingen påskmat för oss i år. Är ändå bara jag som tycker om det, så jag har nu infört en ny påsktradition till vår familj. Nämligen *Smörgåstårta*! 
Så för några timmar sedan gjorde jag en smörgåstårta.^^ eller iaf halva tårtan. Fixade bara med fyllningen och plastade in den så att brödet får stå å suga i sig tills imorgon. Väntar med garneringen till det börjar närma sig lunchtid.^^
Jag hoppas verkligen att de mina kommer tycka om den. ♡ 

Vi har även gömt 6 stycken påskägg som Shinbi ska få leta imorgon. Och Påskharen lämnade en liten hög med "påskharebajs" på köksbordet som meddelande så att hon ska se att han varit här. (Han kan ju inte skriva eftersom han är en hare, så lite godispluppar får duga). ^---^

Nä, nu ska jag ta å försöka sova. Ligger på age nu för tiden så det är ganska svårt att komma till ro. Men men, så kan det vara.

God natt gott folk! ♡



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Cilla

Att vänta en glädje är också en glädje.

RSS 2.0