Dags för ett nytt inlägg kanske..?

Ja du, då var det dags att skriva några rader igen...
Den här helgen som varit har jag haft fullt upp.. I fredags storstädade jag. I lördags kom farmor och farfar på besök å dom hade med sig tant Gerda och Bengt. Jag bjöd folket på kaffe å lite fikabröd, sen visade jag dem några nya foton jag knäppt. Sen i söndags så åkte jag, far och Crille till farmor å åt middag. Det blev grönsakssoppa å sen som efterrätt blev det paj med extra smuldeg! *smaskens* =)
Idag missade jag skoldagen (inte första gången precis).. Hade migrän när jag somnade å drömde mardrömmar hela natten.. sen när jag vaknade i morse kl 06:05 så hade jag fortfarande ont i skalle-hälvetet, men det sket jag i å tog mig ett STORT glas vatten, ett glas fruktsoppa å några finncrisp.. Men inte hjälpte det inte.. Blev bara värre, runt halv åtta var jag så dålig igen så jag lära lägga mig igen, släcka alla lampor å dra ner parsiennerna.

Å nu är det as sent å jag kan inte sova, som vanligt.. Överskottsenergi så det sjunger om det!!!! Jag fattar inte varför det ska vara så svårt att sova! Å när man väl somnar så drömmer man mardrömmar, å sen när man väl somnar skönt då har ju klockan hunnit blivit 5-6 på morgonen å då ska man ju typ kliva upp igen!
Jag tror jag blir uppe hela natten i natt, det brukar fixa till rytmen för några dagar.. Så får det bli, då somnar man iaf i lagom tid imorn. =)

Å nu när jag ändå är på blogg-humör så kan jag ju passa på att lägga ut lite bilder å skit..
(men de kommer i nästa inlägg)

Hej-Svejs


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Cilla

Att vänta en glädje är också en glädje.

RSS 2.0