Klarade hela skoldagen!

Klarade av att hålla mig vaken hela natten å skoldagen gick bättre än vad jag trodde.. Var bara i början av första lektionen som jag var "zombie".  =)  somnade nästan sittandes då jag, Sara å Malin skulle klippa ihop en film vi jobbar med. As trött var jag.. Men sen efter den lektionen var slut köpte jag mig en macka i kiosken, å då blev jag pigg igen minsann. Å nu flödar energin igen!!! Undrar vad man ska hitta på idag? Man läre ju se till att man håller sig vaken oxå hela dagen annars somnar man ju inte ikväll iaf. =/
Ska kanske cykla upp till roteberg sen å dricka en kopp kaffe med min käraste väninna? Det låter som en bra idé! Ja, det ska jag göra!! =)

Mycke koffein å mycket socker ska jag proppa i mig idag så att jag håller mig vaken.. å boompa musik!!! *hihi*

Nu örsk int ja skriv mer.. Huuujj!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Cilla

Att vänta en glädje är också en glädje.

RSS 2.0