Dag 13

Fy vad jag ar sur pa mig sjalv just nu... mitt bankkort ar sparrat. Sa jag kommer inte at mina pengar. Det suger verkligen piss-orvar!!!
Meeeeen, det ordnar sig nog i slutandan.

Iaf...Har kommer lite bilder som jag lovade.
Bilderna ar ifran haromdan da vi skulle ga till affaren a handla lite mat.

Bild 1. En gata i narheten av dar vi bor.
Bild 2. Den narmaste bilverkstaden.
Bild 3. Ett overgangstalle typ 8 min fran affaren.
Bild 4. Pa rullbandet upp till mat avdelningen pa affaren.
Bild 5 och 6. Inne pa matavdelningen.
Bild 7,8 och 9. En park dar vi tog en vilopaus. (cirka 5 min fran affaren.)
Och Jong Beum. ^^
Bild 10. Ett vackert trad.
Bild 11. Ett ga-stalle.
Bild 12. Vackra vaxter o en sten.
Bild 13. En fin bage man kan ga under.
Bild 14. Sist men absolut inte MINST!
(Det godaste jag nagonsin stoppat i min mun. Har ingen aning om vad det heter, men gott ar det.
Det ar nan form av friterad boll med nan typ av brun smet i, som ar gjord av nat sadeslag.)



Kommentarer
Daza

Hihihi... va bra att du trivs, men synd med visa kortet! hoppas det ordnar sig iaf. idag har jag kopt nya hjul till pontiac'en, mina gamla fran chevellen! =) annars har det inte hant sa mycke for mig, ar mest ensam hela tiden for alla verkar vara upptagna med annat. men nu ska jag titta pa en film och sova, kram pa dig och skot om dig! =)

2008-08-05 @ 01:26:12


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Cilla

Att vänta en glädje är också en glädje.

RSS 2.0