Wihii

Forst vill jag tacka for alla fina kommentarer jag far lite da och da.
Och tack Dennis for att du kommenterade bilden, och tack for att du hjalper Emma L.. ^^ Jag saknar dig.
Tack Emma L for att du tar sa god hand om Tjocken. Saknar dig.
Tack Emma J for att du var sa snall och skickade visa kortet till mig. Saknar dig.
Tack alla andra vanner och tack alla i familjen for att ni finns for mig nar jag behover er! ♥

Idag sa ska jag och Jong Beum klippa oss. ^^
Jag vet inte riktigt vad jag ska ha for frilla men Bum Bum ska klippa sig cirkus tva-tre centimeter upp pa huvvet a cirka en-tva centimeter pa sidorna pa huvvet.

Jaja, nu ska vi ga till frissan. Huuuuj.

Ps. Jag lagger kanske ut en bild sen pa oss.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Cilla

Att vänta en glädje är också en glädje.

RSS 2.0