Blä!

Imorn skulle jag haft sovmorron fram till 9.35.. men måste ändå kliva upp klockan 6.00 för målaren kommer kl 7.00. Det känns ju skit kul.. NOT!

Iaf, när jag skrev mitt förra inlägg över att jag var rastlös tidigare så skrev Foffen typ två minuter efter på MSN å frågade mig om jag hade lust att gå ut å gå en sväng. Självklart sa jag "JA"!
Vi gick till preem å där köpte hon cigg å refill till telen å så fick vi en varsin julskiva också, med jätte bra låtar och en kaffe-kupong så att man kan få gratis kaffe där nån dag. Hi hi.. Å vi gick en vända på byn också. ^^
Sen efter vi gått klart så gick vi hem till henne å drack lite kaffe, paketade lite julklappar å pratade en stund. Sen gick jag hem.
En riktigt trevlig kväll har jag haft!

Nu ska jag sova, natti..

Ps. Imorn ska jag lägga ut bilder på hur mitt v-rum ser ut nu när alla möbler, å då menar jag ALLA möbler står där! Man kan knappt gå i rummet.. bara en gång till sängen å en gång till kattskålarna som nu flyttats in i v-rummet också. =/



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Cilla

Att vänta en glädje är också en glädje.

RSS 2.0