Brottslingarna

Här är de skyldiga brottslingarna som rev ner duken från bordet!!!!!!!


Dessa två katter vid namnen Tjocken och Jumyum har vandaliserat min lägenhet ett flertal gånger. De har bland annat förstört nästan varenda kruka jag äger, dödat ett flertal blommor och vält ner en massa prydnader samt klöst mig blodig flera gånger.
Jag har skrikit åt dem, talat med dem på blodigt allvar och tom gett dom sova i sängen förbud. Men inget har hittills ändrat deras beteenden. :/

Vad ska man ta sig till när katter inte lyssnar på sina ägare?


Kommentarer
Emma. L

Dina krimenela brottslingar är söta, men jag kan förstå att du blir arg på dem också.Kan ej ge dig tips på vad du ska göra för att få dem att sluta ha sönder saker.

2008-12-22 @ 14:20:59
Anonym

2008-12-22 @ 14:21:49
Anonym

2008-12-22 @ 14:22:44


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Cilla

Att vänta en glädje är också en glädje.

RSS 2.0