Dåligt med läsare

Hmmm... nu har jag fått dåligt med läsare igen.. Dags att börja skriva mer tror ja....
Jaja, iaf så hade vi julfika idag på skolan. Så jag å Foffen klädde oss lite juligt idag med tomteluva å röda tröjor. Kändes riktigt juligt. Hade jag haft en kamera så skulle jag ha knäppt kort på oss å lagt ut här. Men tyvärr så e min kamera trasig. fast jag har ju kamera på telen, men det tänkte jag inte på då jag var i skolan.
Nu blir det lov snart också, eller lov å lov, självstudier kallas det när man går komvux. Har en massa jag måste plugga men det märks hur mycket det blir.
Nu ska jag dammsuga upp jord efter en blomma som nån av katterna rev ner inatt. SUCK!


Kommentarer
Emma. L

Dina katter välter jämt ner dina blomkrukor!

2008-12-20 @ 14:14:31


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Cilla

Att vänta en glädje är också en glädje.

RSS 2.0