Datortomografi

Idag ska jag på datortomografi. Ska vara på sjukhuset kl 10.30.... Jag hoppas det kommer gå bra, men det tror jag. ^^ Det ända dom kanske hittar är att det fattas några skruvar. Hahaha!
Klev upp kl 07.05, damsög då upp jord från köket efter en blomma som katterna rev ner inatt.. Samma blomma två nätter i rad, krukan har nu gått i fyra delar men den är med än, ska limma den senare idag hade jag tänkt. Det är min ända julkruka så jag vill inte slänga den än. :)
Efter att jag tagit upp jorden från golvet så hoppade jag in i duschen, duschade typ 40 min, så jäkla skööönt..! Sen efter det så åt jag frukost, soygurt med start (flingor) och ett rullbröd med skinka å två glas vatten. Gott gott. ^^
Å nu sitter jag här å lyssnar på klassisk musik å skriver i bloggen. Ska åka runt 9-9.30 så jag har tid att kolla mailen också.
Jaja, nu orkar jag inte skriva mer. Ha det gött å önska mig lycka till.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Cilla

Att vänta en glädje är också en glädje.

RSS 2.0