Försenat!

GAAAH..! Nu ligger jag efter i dagens planering ännu mer (inte nog med att man missar hela förmiddagen).. Det var meningen att jag skulle äta middag hos min far idag så min kära fader skulle ha kommit och hämtat mig kl 18.00.. Men han har ännu inte kommit! Vad är det för sätt?? VA!?
Å inte har han mobilerna på heller.. Om inte han kommer snart så går jag ut å hittar på något annat skoj ist.
Fy skäms pappa! Man ska faktiskt hålla tiden.. det är ok att vara lite sen... men en timme är lite väl tycker jag! Å han borde ju iaf kunna höra av sig om det blir ändringar i planeringen. TT


Kommentarer
Emma

tack dessamma :D

2009-01-01 @ 02:50:14
URL: http://perfectlyfabulous.blogg.se/
PAPPA

VA!!! Jag sa ju att jag skulle på ett möte kl 18.00, och sen skulle jag hämta dej, och telefonen har jag av när jag är på möte... Tur att du inte drog iväg, he he.. maten smakade bra och jag tror att jag är förlåten...kanske va de jag som va otydlig, förlåt iså fall... FAR

2009-01-02 @ 10:21:14


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Cilla

Att vänta en glädje är också en glädje.

RSS 2.0