Haha, hur ofta händer det där??

För någon helg sedan var Sara hos mig å hälsade på.. Då kom Emil och Niklas helt plötsligt på besök å drack några pilsner.
Jag, Sara å Emil satt å pratade och plötsligt utbrast Niklas;

Kolla, hah.. De här va väll lustigt??? Jag höll på att välta burken men den stannade!

Vi tittade, å då såg vi ölburken stå på lut så jag var bara tvungen att knäppa ett kort på det. ^^
Burken var nästan full så det var ett under att den inte välte..!

Niklas Lindén med ölburken på lut. Haha... Va kul han ser ut!!!!! ^^


Kommentarer
Nanne

haha fan va coolt :D

2008-12-03 @ 22:47:17
URL: http://nadjafors.blogg.se/
Bmxtrasher Aka Nicklas

Vaaa? for real? :S

2008-12-04 @ 03:08:03


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Cilla

Att vänta en glädje är också en glädje.

RSS 2.0