JULEN!! O.O

Snart är det jul ju!!! Fy så fort tiden går..! Jag har inte ens köpt klart julklapparna till alla ännu. O.O
Imorgon ska jag ut å handla det sista, för jag får pengar då..
Inte är jag klar med vad jag ska ha på mig under julaftonen heller.. Har klänning å bolero, men inga strumpbyxor, så det måste jag försöka hitta imorgon också.
Fy så stressigt det kommer bli. Å inte har jag riktigt kommit på vad jag ska köpa till Foffen heller.. Har jätte många saker jag vill köpa till henne, men jag kan ju inte köpa allt...... Suck........... Men jag kommer nog på vad jag ska köpa imorgon... Antagligen.....
Till alla andra vet jag typ redan vad jag ska köpa.. det är ju skönt iaf. ^^


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Cilla

Att vänta en glädje är också en glädje.

RSS 2.0