Koreanska filmer

Du kanske undrar varför jag för det mesta tittar på just koreanska filmer?
Det är bara för att jag just nu håller på att lära mig språket, och filmerna hjälper mig väldigt mycket så att jag lär mig hörförståelse. ^^ Plus att koreanska filmer har något särskillt.. enligt mig så har korea de bästa romantiska filmerna genom tiderna och fruktansvärt bra dramafilmer.. Och ofta väldigt bra skådespelare och gripande handlingar.
Du som inte sett en koreansk film borde definitivt prova. Läs igenom de filmer jag skrivit om under kategorin: Musik och film, du kommer garanterat hitta någon som passar dig. ^^


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Cilla

Att vänta en glädje är också en glädje.

RSS 2.0