Mätt å glad

Det blev pasta och bacon sås ist.. Blodpuddingen låg i frysen å jag var för hungrig för att orka tina den. He he.. Jag la den i kylen nyss så det får bli blodis imorn istället. Men pastasås e minst lika gott tycker jag, så lika glad är jag för det, men gladast är nog blodpuddingen (som slapp bli uppäten idag).             *fy vilken dålig humor jag har!*

Jag har faktiskt duschat också.. Å målaren kom inte som tur var.. Han har inte varit här alls sen jag kom hem så han slutade kanske tidigt idag.. Eller så fastnade han hos den andra som han sa att det skulle bara ta nån timme hos. Eller så kanske han råkade i en bilolycka på vägen till jobbet för att hämta sig en ny fin pensel.!? O.O
Eller så kan det ju vara något annat.. han kanske bara var trött å ville sluta tidigare idag.... Jaja, han har då inte varit här iallafall..


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Cilla

Att vänta en glädje är också en glädje.

RSS 2.0