Mooorniing

God morgon alla morgon folk! ^^
Denna dag ska bli en foto dag..
Detta är vad jag planerat:
Jag ska åka till bollnäs med Mona 9.20. Vi ska leta köksbord m.m.
Kommer nog hem igen 12.00.. Då ska jag gå ut å fota lite vintermotiv här i byn. Ska även försöka få med mig Foffen ut också, blir ju roligare om man är två. (har fått låna en kamera ett dygn, så jag ska fota i massor idag).
Efter fotningen häromkring så ska jag åka iväg till skogen å försöka hitta fler bra motiv där om någon vill skjutsa.. Har jag tur så kanske jag ser en älg. Wiihii..! ^^
Jaja, det är väl det jag planerat än så länge.. nu ska jag göra mig i ordning för bollnäs resan. Huuuj


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Cilla

Att vänta en glädje är också en glädje.

RSS 2.0