My Little Bride

För en vecka sedan eller två så tittade jag på en film som hette My Little Bride.. Upptäckte nyss att jag inte skrivit något om den. Så här kommer lite om den filmen. ^^
Denna film handlar om en man och en 16årig flicka som tvingas att gifta sig med varandra.
Sang-min går på college och är en riktig playboy, och Bo-eun är en söt högstadie-tjej som är kär i en snygging i grannklassen. De har växt upp som bror och syster, men Bo-euns farfar vill att de gifter sig för att hålla ett löfte till Sang-mins döde farfar, tillika Bo-euns farfars bästa vän. Även om han måste spela dödssjuk för att få igenom detta...


Ps. Kommer inte ihåg så mycket om filmen eftersom det var ett tag sedan jag såg den nu.. Men den var jätte bra!




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Cilla

Att vänta en glädje är också en glädje.

RSS 2.0