Något roligt också

Ska väl ta å lägga ut ett roligt inlägg också så att man blir på bättre humör.
Sov hos farmor i helgen å de va kul.. Vi bakade varje dag. ^^
På fredagen bakade vi sockerkaka, på lördagen blev gjorde vi lussekatter å sen på söndagen bakade vi julbröd.
Jag var även på bio i lördags också.. Med Cimen.. Vi tittade på High School Musical 3.. Den var inte så bra, men den dög.. Har aldrig varit särskillt förtjust i dom filmerna. men, men, man fick iaf något att göra.. Å de va ju kul att träffa Cimen lite. Hihi..
(farfar skjutsade mig dit å hämtade mig efteråt)

Här kommer lite bilder:

Lussekater, från deg till färdig lussekatt.

Julbröd, fån deg till ungnas..


    Farmor                                 Farfar
            
               Jag

Katterna var med också.. Tjocken å Jumyum..


Bion jag å Cimen kollade på.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Cilla

Att vänta en glädje är också en glädje.

RSS 2.0