Sova snart

Snart ska jag gå å lägga mig. Kom nyss hem från mamma min, där åt jag makaroner, pratade lite om allt möjligt, lekte lite med lilla Jesper å hade allmänt trevligt. ^^
Hon har julpyntat nu också, det är så trevligt så. Själv har jag bara en tomte å en pinne med två domherrar på som julpynt. :/ Lite tråkigt, men det duger, är ju bättre än inget. Hihi...
Mamma hade köpt en ny bok till Jesper igår så jag läste den för honom innan han skulle sova. Den hette något med Kråken.
Ja, det är väl vad jag gjort idag de.. Förutom varit i skolan då.. ^^
Imorn ska jag till Bollnäs igen. Ska vara där 10.30 så jag lämnar byn någon gång runt 9.00 tiden tror jag. Ska kliva upp tidigt så att jag hinner duscha å kanske tom äta frukost innan jag åker. :)
Jaja, skriver mer imorn. Sov sött alla...

Ps, du som skrev att jag var söt i tomteluva... -Tack, det var snällt sagt. ^^


Kommentarer
word up

Hahaha :)

2008-12-19 @ 13:04:37


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Cilla

Att vänta en glädje är också en glädje.

RSS 2.0