Msn:at med Bettan

Heej gott folk.... Nyss satt jag å msn:ade med Bettan för första gången på flera månader.. Jag har pratat med henne en gång förut, men lääänge sen. var så nyfiken på vad hon skulle göra i September... Ja, iaf så fick jag reda på det,,, å självklart så var jag tvungen att göra bort mig lite också. *hehe*

Cilla - jag åker utomlands jag också snart. men bara i två månader. sen efter det ska jag kanske flytta dit.
 
Cilla -  21 july åker jag.

Cilla -  till syd korea

Bettan - oj det är ju snart! vem åker du med eller åker du ensam?

Cilla -  jag åker ensam. Å jäklar va nervös jag börjar bli när dagarna löper förbi

Bettan -  ja det förstår ja. vad ska du göra drä?

Cilla -  jag ska lära mig språket och kulturen. Å historia..... som jag hatar.... men historia kanske också är kultur? jag vet inte jag ee... hehe....

Bettan - ja det kan nog vara det i vissa fall. gamla byggnader och sånt

Cilla -  ok

Cilla -  jag har ju alltid varit en språk människa, så jag tänkte att jag måste ju lära mig ett språk då. Annars får jag ju ingen användning av det jag är bäst på.

Cilla -  vad ska du göra i usa då?

Bettan - haha, näe så är det ju..

Cilla -  jao

Bettan - jag ska plugga historia i två år

Cilla -  oj... å här sitter jag å klagar på historia.. hehe

Cilla -  så det är historian om usa du ska lära dig?

Bettan - haha,, lugnt det.. nej det kommer mest bli världhistoria, sen ska jag läsa antropologi också, det är typ om kulturer, ocolika språk och sånt

Cilla -  ahaa... vi e ju ganska lika du å jag ju! förutom att jag inte gillar historia.

Bettan säger - haha.. ja men språk gillar vi!


Detta var andra gången jag pratat med henne på msn.... å så måste jag göra bort mig...piiiinsamt!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Cilla

Att vänta en glädje är också en glädje.

RSS 2.0