Pissväder!!

Varför kan det inte vara sol å varmt ute för?? Jag blir så irriterad på att man ska behöva frysa mitt i sommarn! Det är ju inte riktigt klokt... Jag som ville vänja mig lite med svensk sol innan jag reser utomlands. Men ack nej... Här får man minsann aldrig som man vill...!
Fast iof, så går det ju inte att styra vädret så jag ska egentligen inte klaga.. Men jag önskar solen kommer fram snart. ^^

Inte vet jag vad jag ska göra idag heller.. Blir väl bara sitta inne å ruttna antar jag.. Ska eventuellt vara med Sandra om hon ringer då.
Eller så ska jag kanske gå upp till roteberg å dricka kaffe...?
Jaja, blir det fint väder senare så ska jag iaf spendera dagen utomhus. ^^

Nu ska jag käka frukost...

Huuuuj


Kommentarer
Jossan

Vet hur det känns, häromdagen skrev halva bloggsverige om det underbara soliga vädret. Själv hade jag regn.

Idag känns det tvärtom. Här skiner solen för en gångs skull! (:

2008-07-12 @ 11:02:37
URL: http://thjossan.blogg.se/
Bitte

Jaadu,min semester har i princip regnat bort.Några få soltimmar bidde det.

2008-07-12 @ 21:24:03
URL: http://www.metrobloggen.se/leva


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Cilla

Att vänta en glädje är också en glädje.

RSS 2.0