Åtta saker...

Åtta saker om dig själv
1. Är du singel? *ja, tråkigt nog*
2. Är du lycklig? *lite då och då*
3. Är du uttråkad? *väldigt just nu*
4. Är du ledsen? *neee*
5. Är du italienare? *icke*
6. Är du cooling? *njaaa, jag är fegis*
7. Är du från Irland? *haha, nej*
8. Är dina föräldrar fortfarande gifta? *nej, å jag hoppas dom inte blir det igen*

Åtta saker om ditt kärleksliv
1. Tror du på kärlek vid första ögonkastet? *jaaa*
2. Har du någon gång blivit sårad? *japp, det har väl alla nån gång?*
3. Har du någonsin tänkt på samma tjej/kille flera gånger under samma natt? *Jaa.*
4. Har du gillat en kille utan att berätta det för honom? *ne, det tror jag inte*
5. Har du kysst någon under de två senaste veckorna? *inte vad jag kan minnas*
6. Har du haft en hemlig beundrare? *tror ja inte? eller?*
7. Är du kär? *yes*
8. Vill du gifta dig när du blir stor? *Nu isf*

Välj!
2. Hår eller ögon? *Ögon, är man utan hår kan man ju skaffa peruk*
3. Katter eller hundar? *otroligt svår fråga, jag har katter men vill ha en hund också.. men just nu så säger jag katter*
4. Några få bästa vänner eller jättemånga "vanliga kompisar" ? *nåra få bästa.*
5. TV eller internet? *internet*
6. Coca-cola eller pepsi? *äckligt*
7. Utekväll eller romantisk hemmakväll? *romantisk hemmakväll*
8. Pengar eller lycka? *lycka, fast pengar behövs också.*
9. Dag eller natt? *dag*
10. MSN eller mobil? *mobil*

Har du någonsin...
1. Blivit påtagen när du försökte smita hemifrån? *jao, men lääänge sedan*
2. Brutit ett ben? *hmmm, ne, men fot*
3. Gjort något du ångrar? *ja, hur mycket som hälst..*
4. Hoppat bungee jump? *nope*
5. Ljugit för någon du tycker om? *ja, men det ångrar jag skarp*
6. Ätit en hel tårta? *nej* ;p
7. Gjort bort dig offentligt? *jaa, många gånger..... piiiinsammt*
8. Viljat bli tillsammans med ditt ex igen? *hmmmm, ja, jätte jobbigt.*9.
Gråtit när ett husdjur dog? *japp*
10. Velat försvinna? *Aa, verkligen*

Senaste
1. Telefonsamtalet du gjorde? *Sandra*
2. Telefonsamtalet du fick? *Daza*
3. Personen du var med? *Sandra igår, Daza nyss när vi åt frukost....*
4. Roligaste grejen som hänt? *Jag ska åka till Syd Korea 21 Juli = snaart* ;p
5. Personen du smsade? *Emil*
6. Du kommenterade? *Det var nog nåt blogg-inlägg, tror ja.*
7. Du tillbringade en natt med? *Daza*
8. Du kramade? *Daza*
9. Du pussade? *Daza*

Bra tidsfördriv var detta iaf.....



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Cilla

Att vänta en glädje är också en glädje.

RSS 2.0